2014. július 18., péntek

!!FONTOS!!

Hali!:)
  Mivel én nem szoktam a fejezetek elé, vagy mögé írni, így úgy gondoltam egy külön bejegyzésbe megírom amit szeretnék.
Szóval.
  Szeretném megköszönni ezt a 10 feliratkozót akiket sikerült összegyűjtenem! Mások szerint ez elég kevés lehet, de szerintem nem az, mivel 1-2 hónapja jöttem rá, hogy hogyan kell a 'feliratkozás' gombot kitenni a blogra. :DD Plusz még a 4800+os nézettséget és a megjegyzéseket..:)
  Valamelyik nap nézegettek a blog statisztikáit és ott volt, hogy honnan, és mennyien olvassák a blogom....Magyarország...stb. Valamint viszont megakadt a tekintetem..EGYESÜLT KIRÁLYSÁG..:oo ♥♥ Nagyon megörültem neki, ez nem kérdés. A hülye fejemmel olyanokat kezdtem el mondani anyunak, hogy ez tuti a One Direction. Sőt! Ez Barack Obama......anya pedig kinevetett. Sebaj, nagyon örültem neki, és örülök is!
Na de visszatérve..
  Köszönöm ezt a sok megtekintést, a feliratkozókat és a megjegyzéseket!:) És remélem tetszenek a részek!:)
  Upsz, tényleg..majd' elfelejtettem...Kinek mennyire tetszik a blog? Szavazzatok jobb oldalt, hogy szerintetek milyen:
-Nagyon jó, imádom.
-Jó, de nem a kedvencem.
-Egyenesenrossz. Nem szeretem.

  Várom a visszajelzéseteket! Feliratkozni, megjegyzést írni, szavazni és pipálni.
Köszi, hogy elolvastátok.:)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése