2014. augusztus 13., szerda

Első Díj.



 A díjat köszönöm En_Payne-nek!
Szabályok: 
Írj 10 dolgot magadról! 
Válaszolj 10 kérdése! 
Tegyél fel 10 kérdést! 
Küldd el 10 embernek! 

10.dolog:
-Nem vagyok megelégedve magammal, mondhatnám azt is, hogy utálom magam.
-Imádok tumblizni és blogolni.
-Amikor egyedül vagyok itthon-mint most is-mindig boxzsáknak használom a falat.
-Igazán embergyűlölő, de ezzel ellentétben barátságos vagyok.
-Mások szerint depressziós vagyok, szerintem szimplán más a gondolkozásom és a világgal szemben lévő gondolkozásom.
-Imádok olvasni!♥
-Szeretem a morbid, abszurd dolgokat.
-Színváltós szemem van. (nem vicc, tényleg. Eredetileg barna, van amikor zöldesbarna, esetleg szürke, vagy feketés.) A barátnőim emiatt az elején mikor észrevették, kissé meghőköltek. 
-Valójában nagyon visszahúzódó és csendes személyiség. Egy-két ismerősöm 'csendes gyilkosnak' szoktak hívni..:D
-A One Direction kiemelkedik a zenei stílusomból, és emiatt mindenki hülyén néz rám,de nem érdekel.♥♥ 

Mi a kedvenc dalod?
Nagyon sok van.. Pl.: One Direction-Moment, Arctic Monkeys-R U Mine?, Nirvana-Smells Like Teen Spirit.
Van testvéred? /ha van, hogy hívják?/ 
Van(nak). Akikkel együtt élek: mostohabátyám Zoli, másik (vér szerinti) bátyám: szintén Zoli és a húgom: Niki.
Voltál már szerelmes? 
Egyszer.
Hány éves vagy? 
Két hónap múlva 13.
Mi a véleményed az időskori prosztata megnagyobbodásról? Csak vicc,vicc,vicc:)  Mi a véleményed a Hűvösvölgyi suliról? 
 Rossz lehet folyton a wc-re szaladgálni..:( Egyébként.. Nem tudom. Így, nem igazán ugrik be semmi.. Valószínűleg mert hulla fáradt vagyok.
Sportolsz valamit? /Ha igen, mit?/ 
Szeretek focizni, röpizni és kosarazni, de sajnos ebből egyiket se csinálom sportszerűen. Röpire szeretnék nagyon járni.
Félsz a sötétben? 
Nem.
Szereted Ariana Grande-t? 
Nagyon. 
Mi ösztönzött arra, hogy írni kezdj?
Fogalmam nincs. Mindig is szerettem az irodalmat. Rövidke meséket és novellákat írogattam már harmadikos korom óta. Aztán megihletett valami, és blogolni kezdtem.:)
/Wohaaa, utolsó kérdés!/ Mi a véleményed az önsanyargatásról? 
Hát..Hogy mondjam?! Én sokszor sanyargatom magam..:D Nálam ez olyan, hogy mindig más érdekeit nézem, és azt ami nekem jó volna azt háttérbe helyezem, azzal megtiltva magamtól azt amit szeretnék.

10.Kérdés:
1.Van Tumblr-öd?
2.Mennyi blogod van? 
3.Mit gondolsz azokról, akik önbántalmazást végeznek, mert más már tönkretette Őket belülről? (pl.vágdossa magát)
4.Miért szereted a nyarat az iskolai szünet nélkül?
5.Mit gondolsz Robin Williams haláláról? 
6.Mióta blogolsz pontosan? 
7.Mért kezdted el a legelső blogod? Honnan jött az ihlete?
8.Szoktál ítélkezni? 
9.Te jónak látod magad? 
10.Ismersz mentális betegség(g)ekk)el küzdő embert?

10 5 ember akinek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése